از بچگیام یادمه خیلی چیزا داشتم مثل عروسکایی که دو دست لباس اضافه داشتن و از این خونه ها که وسایلشو می چینی و انواع و اقسام لوازم تحریر. یه دوره ای بود خیلی چیزا داشتم ولی همه در حد معمولی تا یه کم بزرگتر شدم و اتفاقات جدید تو زندگیم و مدل اداره ی زندگیمون افتاد. از همون موقع ها یاد گرفتم زود دل بکنم از خواسته هام. از اردو های مشهد راهنمایی، از گوشی های درجه یک، از کادو خریدن واسه دوستا، از انتخاب رو تختی و پرده ی اتاقم، از دوربینای فوکوس دستی، از بیرون رفتن با دوستا و خریدای خفن...
یاد گرفتم خیلی راحت دست بکشم از خیلی چیزا حتی تو... تحمل کردم سختیای با تو بودنو، رفتار هاتو، نبودن هاتو... اونم نه یه ماه دوماه، چند ساللل ولی دیگه ازت دل کندم، گذاشتمت کنار، دست کشیدم ازت...
ولی بدون من همه تلاشمو کردم این تو بودی که همه چیز برات عادی بود
ما را در سایت هم اکنون در تمام سینما های پایتخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28