تو راست میگویی...

خرید بک لینک

گاهی اوقات بگذارید جواب سلامتان را نداده شروع کند به داد و بیداد

فحش بدهد

ببندتتان به رگ بار

از حرف هایتان هرچه میخواهد برداشت کند

علایق و نفرت هایش را بکوبد توی صورتتان

اجازه ی توضیح هیچ دلیلی را بهتان ندهد و حتی اگر دلیلی هم آوردید منطقتان را با خاک یکسان کند

بگوید دوستتان ندارد، خیلی از رفتار ها، حرف ها و فکر هایتان را نمی پسندد

فقط بگویید ببخشید، تو راست می گویی، من اشتباه کردم، عذر می خواهم، تکرار نمی شود، غلط کردم، شرمنده و ......

شاید خسته است از این راه سخت و طولانی که انتخاب کرده و دلش میخواهد خودش را روی یک نفر خالی کند؛ چه کسی بهتر از شما؟!

هم اکنون در تمام سینما های پایتخت...

ما را در سایت هم اکنون در تمام سینما های پایتخت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: يکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت: 0:42

صفحه بندی