معمولا ساعت یک و نیم به بعد شب اتفاق میوفته.. همون لحظه ای که گوشیتو قفل میکنی و میزاری بالا سرت.. وقتشه که فکر کنی به اینکه چطور همه چی در عرض چند روز تغییر کرد.. بعد نفساتو یه کم محکم تر از قبل میدی بیرون.. دوباره گوشیتو برمیداری ناخودآگاه میری سمت چت هاتون.. میبینی اونم چند لحظه پیش انلاین بوده.. یه متن براش میفرستی دوباره تصمیمت عوض میشه ادیتش میکنی و جاش یه نقطه میذاری... از اون نقطه ها که پشتش یه دنیا حرف بوده... گوشیو میندازی کنار.. بالشتتو سفت بغل میکنی دوباره نفساتو محکم بیرون میدی چشمات داغ میشن... دلت میخواد یکیو واسطه کنی که باهاش حرف بزنه یا اصلا فقط با یکی حرف بزنی بگی چقدر حالت بده... اشکت میره تو گوشت و قلقلکت میده... دلت براش تنگ میشه و حتی نمیدونی چرا...
ما را در سایت هم اکنون در تمام سینما های پایتخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12