از کوچولویی هایم یه موجودِ بدجنس زیر مبل پذیرایی و گاهی هم بغل جالباسی کنار کمد و یکی هم زیر تختمان وجود داشت. حتی با عوض کردن خانه هم با ما نقل مکان کرد. گاهی اوقات سعی کردم که گیرش بندازم اما بی فایده بود. اسمش"جوراب لولا"س. یه لولوی خیلی منفور که جوراب های مارو به طرز خیلی ماهرانه میخوره. برایش هم فرقی نمیکند این جوراب برای دختر خانه باشد یا جورابِ پابویی خانِ منزل، نو باشد یا سن بالا، تمیز باشد یا مسموم. همین چند روز پیش هم یکی از جوراب های محبوب منو خورد. از فردا باید یه ستاد توی خانه تشکیل بدهیم، اسمش را هم بگذاریم: "ستاد مبارزه با جوراب خواری"
ما را در سایت هم اکنون در تمام سینما های پایتخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24